LeverandørService
Tilmelding til LeverandørService ved at trykke på linket nedenfor, og udfylde det vindue der kommer frem.
Hav følgende parat til brug for tilmelding via nedenstående link:
- Jeres kundenummer hos Aktum A/S
- Jeres CVR nr. for den juridiske enhed der skal tilmeldes
- Jeres bank reg.nr. og kontonummer
- Der skal også bruges NEM-ID eller MIT-ID
Klik på dette link for tilmelding:
LeverandørService er et automatisk betalingssystem som administreres af PBS Danmark A/S. Systemet sikrer, at vi som leverandør, efter aftale med jer, kan trække vort tilgodehavende direkte fra jeres bankkonto.
Ved tilmelding til Leverandørservice giver vi/jeg tilladelse til, at AKTUM A/S automatisk trækker sine fakturatilgodehavender på min konto via leverandørservice, som adviseres via faktura på normal vis.
Betalingerne finder sted på de tidspunkter, som er aftalt og som Aktum i forvejen har meddelt mig på fakturaerne.
”Generelle regler for kreditorer i Leverandørservice” fremgår af tilmeldingslinket.
FORDELE
Slip for manuel betaling af regninger. Med LeverandørService skal I ikke længere holde styr på forfaldsdatoer.
Kreditnotaer fra os modregnes automatisk jeres betalinger - nemt og enkelt for jeres virksomhed.
Undgå rykkergebyrer ved for sen betaling. Med LeverandørService betales jeres regninger automatisk til tiden.
Det er gratis at betale med leverandørservice – altså slipper du for din banks gebyr for brug af indbetalingskort
Få jeres leveringer til tiden. Med automatisk betaling stoppes jeres leveringer ikke pga. manglende betaling.